danla2711 Bizim şafak 18 gözüküyor ama ben nedense en başından beri hepp 38.haftada geleceğini düşünüyorum 😄 bakalım cumartesi 38 olacağız beyefendi gelecek mi sizin şafak kaç benimle aynı olan var mı? Aynı olanlar tanışsın hadiii🥰🤩
5_erkek_annesi danla2711 hergün soruluyor olmuyor şafak 😂bizimde 93 ayda 1 sorulsa ne güzel olur yaklaşırız bizde 🙈
Alya05 danla2711 vala canm 3. Bebiş 🤣🤣🤣🤣ama yinede heycann var. 6 ay öncede 14 haftalık bebeğimi kaybettim korku endişe hep bir arada
danla2711 GirlandBoy_Mom oy maşallah az kalmış paşamaa daha dün gibiii cinsiyetini tahmin ettiğimiz günlerr😂😍
danla2711 5_erkek_annesi ahaha inan ki o zamanlar bende derdim zaman geçmiyor ama asıl şimdi zaman geçmiyor ağrıları sancıları her gün çekip doğuramamak daha zorrrr😄
danla2711 Btl_akkurr 😂🥰 ilk bebiş mi sezaryen sen mi istedin yoksa zorunlu mu🥰 bende ilk başta sezaryen çok istedim ama baktım ki bebek herşeye rağmen normal gelmeye çalışıyor bende normale döndüm artık😂
Zeynep85 Btl_akkurr ikinci hamileliğiniz mi doğum şekline karar vermek için erken değil mi ben 30 haftalığım doktorum henüz benimle bu konuda konuşmadı
tlnbsky94 Birbenbirbebek benimde son 25 ama erken gelme ihtimali var 1aydır baş aşağı şekilde kemiğimde hanfendi artık kanalada girmiş ilaç kullandım ya gelirse diye geçen hafta ciğer geliştirici bile olduk ne aceleleri var acaba dünya işleri çok galiba 🤣😍
5_erkek_annesi danla2711 5 ci gebeliği olan ben anladım 😂😂😂anlıyorum bana göre de son ay en güzeli çünkü artık bitiyor koskoca 9 ay ne demek 🥲
danla2711 Alya05 Allah sabır versin gerçekten çok zor Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲♥️
danla2711 Ayseguls_baby ben 31 haftaya kadar çalıştığım için o dönem hızlı geçti 35 haftaya kadarda evdeki hazırlığı bitirdim sonrası geçmedi bir türlü😂🥰
Melissayda @danla2711 Son 45 ama sezeryan olacağım için son 30 diyeyim 2 haziran ya da 5 haziran daha gün belirlemedik 🥰
Esinns Melissayda tam bizde konuşmadık ama doktorum 38 de alırız demişti oda 2 Haziran oluyor bakalım ☺️