Nurseharveys kullanıyorum bebeğim 35 günlük hergun aynı saatlerde ağlama krizi tutuyor sadece anne sütü alıyor ben kimyon rezene ıhlamur içiyorum günlük ve ona da 1 çay kaşığı veriyorum sıcak havlu vs de yapıyorum hiç biri işe yaramıyor. Lütfen bilgisi olan yardım edebilir mi . Kaka vs sorunu yok sadece gazdan bağırıyor kaskatı kesiliyor bütün vücudu bütün masajlari deniyoruz ama yok yani şaşırdık kaldık ne yapacağımızı artık