Merhaba anneler, bugün benim çok az sadece tuvalet sonrası peçeteye silerken kan geldi sonra da kahverengi leke gibi az oldu. Yarın kontrole gideyim dedim, normal bir durum mu herkesin başına geliyor gibi , düşüncelerinizi ve varsa benim gibi başıma gelenler cevaplarını bekliyorum .