Mrvtyzcglu ay aynı şeyi yaşıyorum benimde bir düşüğüm var 6-7-8-9 haftalarda içim pek bişeyi almıyordu iştah sıfırdı mide yanması bulantısı vardı yinede yiyebiliyordum birşeyler ama 9+4 ten sonra biranda azaldı aklıma kötü şeyler gelsede herkes bunun normal olduğunu söylüyor umarım bebeklerimiz sağlıklıdır