Birbenbirbebek Garip bir bulantı ama isteyerek yiyorum cokta değil mesela bir çikolata sonra hemen midem bulanıyor 🤷♀️
Esmaaaaaaaaaaa Birbenbirbebek benim hiç kesilmedi azaldı ama asla bitmedi. Bugün mesela sabahtan beri kraker yesem bile çıkardım bazen hiç olmadığı oluyor bazen sürekli ne yersem çıkarıyorum
Melikeakkc Birbenbirbebek 33+5, bulantı değil de. Mide yanması ve ekşimesi oluyor. Midem ağzıma çıkıyor.
Bibebek_2kedi Birbenbirbebek 34+2 yim benimde 2 haftadır bulantım başladı ilk haftalar bile kusmayan ben şuan kusuyorum 🥲
Kontess Birbenbirbebek benim ilk zamanlar hiç bulantım olmamıştı çok rahat geçirmiştim şuan 34 haftalığım 30dan sonra başladı kusmalarım mide bulantım 🤦🏻♀️
Birbenbirbebek Esmaaaaaaaaaaa oyy Allah yardım Etsin bitmişti ne güzel şimdi uyutmayan bir bulantı hissi geldi boğazımın orda sanki 🥺
Esmaaaaaaaaaaa Birbenbirbebek sağolasın canım 🙏🏽 az kaldı son 19 günümüz kaldı 😬 bulantı hapı kullandın mı canım fayda etmedi o
Birbenbirbebek Melikeakkc ara ara bende de oluyor o 🥹 bulantı eklendi şimdi de . Bebek pozisyonu nasıl acaba ?
Ervagulcan Melikeakkc bende de var yaa özellikle gece yatmadan önce başlıyor gecmıyor ne kadar geç yemek yesem de akşam 7 den sonra bir şey yemesem de açlıktan yanıyor yarın gidip ilaç yazdırcam
Birbenbirbebek Esmaaaaaaaaaaa yok yaa en basından beri kullanmadım öyle efsane cok değildi şimdi rahatsız ediyor gelip gelip duruyor 😂 yaaaa az kalmış sağlıkla inşallah 🥹🥰 bizim de 25 gün kaldı 🥹
Esmaaaaaaaaaaa Birbenbirbebek ne güzel ben prilamla yatıp kalkıyordum 😬 devam ederse bi danış istersen çünkü son haftalar daha sık acıkıyoruz yemeden de olmuyor. Yaaaa sizinde az kalmış sağlıcakla kavuşalım inşallah bebeklerimize 🤍
Bibebek_2kedi Birbenbirbebek Sordum canım cumartesi kontrolüm vardı tam doktorun yanında kustum zaten normal dedi bebiş baş pozisyon almış ondan kaynaklanıyor dedi
Birbenbirbebek Esmaaaaaaaaaaa zaten su an yemek için ölüyorum canım neler istiyor ama 😂😂 hayret yaa . Ah Allah razı olsun canımm amin inşallah 🥹🥰🙏
Esmaaaaaaaaaaa Birbenbirbebek seni o kadar iyi anlıyorum kiiiii… yumurta çok severdim en çok da haşlaması öyle güzel yapıp yiyordum ki. Kaç aydır bir kaç kere denedim yok kustum daha da yiyemiyorum hala doğumdan sonra devam etmez inşallah
Birbenbirbebek Esmaaaaaaaaaaa benim de ilk gebeliğim de ete öyle oldu uzun sürdü biraz ama geçtiiii neyse ki 🥹
Esmaaaaaaaaaaa Birbenbirbebek benimde geçer inşallah çok seviyorum canımda istiyor ama gördüğüm an midem kalkıyor