besimemomm çok geçmiş olsun ben sizi çok iti anlıyorum ben de 4 kez kürtaj oldum rabbim o acıyı kimseye yaşatmasın hala üzülüyorum ama çok şükür şuan yine hamileyim 6 haftalık nolur mesajımı gören bana dua etsin kimin duası kabul olunur bilinmez yavrumun kalp atışını 14mayısta dinlenmeye gideceğiz rabbim yüzümü kara çıkarmasın inşallah 🤲