Bezelyelerimm Beril16 39+1 im neler yaptım bana mısın demiyor ılk hamılelıgımde 41+1 de gelmişti kızım bakalım beklemediyiz
Shedatk Beril16 39+4 ne gelen var ne giden 39+0 da açılmamın olmadığını beneğin kanala yönlenmediğini söyledi doktorum. Bilmiyorum bi değişiklik oldu mu o günden beri
55Ozge55 Shedatk yüksek tansıyonum çıkıyo gecendede bebeği hissetmıyordum nstde çıkıyordu ama ben hıssetmedım serum verdıler sonra hıssettım felan sezeryana alıcaktı doktorum ama olmadı büyük ihtimalle alıcak çünkü tansıyonum yükselıyor