Sab_lx Kızlar merhaba, hormonlardan dolayı mı bilmiyorum ama son 1 haftadır herşeye (anneme, eşime..) karşı sinir ve stres içerisindeyim. Sakin konuşamıyorum hemen sinirleniyorum. Hamilelik öncesi de strese bağlı tansiyonum yükselirdi zaten şimdi küçük tansiyonum hep 9 civarı.. 13/9 a çıktı tansiyonumda.. bebeğe bişey olacak diye korkuyorum ama sinirimi bastıramadığım için tansiyonum da düşmüyor. Sizde de var mı bu tip durumlar? Hormonlar bana mı vurdu🙈