Ben lansinoh elektrikli kullanmıştım memnundum, ilk zamanlar daha çok lazım oluyor, bebek hepsini ememiyor kalanı sağıp buzluğa atmak işe yarıyor. Gece de dinlenmek için sağıyordum. Süt saklama poşetleri satılıyor onlardan alıp onda muhafaza ediliyor buzlukta 6 aydı galiba, emzirme danışmanı emzirmeyle alakalı bi sorun yaşadığınızda danışabilirsiniz şuan gerekli olan bi durum değil