Mehtapod Kızlar ctesi kan verdim 300 du salı yanı bugün kan verdim 2000 çıktı 3 güne bu sayı normal mi artısı çok gibi geldi
Ayseguls_baby Mehtapod gittim doktor artışa çok iyi dedi keseyi ve bebeği gördük cuma günü de kalbini dinliycez inşallah ❤️
Ayseguls_baby Mehtapod ben doktora gittiğimde 5+3 düm canım doktorum izinliydi gelmesini beklemiştim gittiğimde de bebeği ve keseyi görmüştük. 2 kere kan verdim aile hekimim tekrar vermene gerek yok artık güzel olmuş dedi
Ayseguls_baby Aslihan_adiguzel51 hayır canım ilk ay klomen kullandım olmadı 2. Ay letu kullandım gebelik oldu. Çatlatma iğnesine gerek duyulmadı kendi kendine çatladı yumurtam
Aslihan_adiguzel51 Ayseguls_baby letuyu bende kullandım canım yumurtan çatlamış dedi sonra baktı tekrar büyümüş işte çatlatma iğnesi yaptı ilişki önerdi bakalım
Mehtapod Ayseguls_baby ben letu tüp hersey denedim olmadı kimyasal oldu sonra hitereskopi sonra bi daha adet görmedim
Ayseguls_baby Aslihan_adiguzel51 aynen canım bana da ilişki takvimi verdi çatlama zamanı havuç yedim tutunma zamanı da avokado tükettim çok şükür oldu
Ayseguls_baby Aslihan_adiguzel51 Tabiki isminizle ederim siz de bana edin lütfen inşallah sağ salim kucağımıza alalım ❤️ Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah beklemek çok zor
Ayseguls_baby Aslihan_adiguzel51 gaz sancısı olmuştu bende onun dışında belirti olmadan öğrendim ben gebeliğimi adetim 2 gün gecikince test yaptım çıktı