merhaba Kızlar şuan 32+4 haftadayım, erkek çocuk olcak inşallah, ve İsmini Asil istiyorum, ve bir türlü eşimi ikna edemedim. ve kendisininde hiçbir fikri yok. hem benim seçtiğimi beğenmiyo hem kendi isim bulmamış, nasıl ikna edicemm ??? ve çevremizdeki herkes çok beğeniyo☺️ taktik verinnnnn 😀