Bugün gittim kızlar imkanı olan özel araçla gitsn ama çok kalabalık park yeri sıkıntısı var. Bloklar için yeterli bilgilendirme yok bi tek girişte büyük bi tabela var orda yazıyor bölümler. Kadın hastalıkları E blokta diye gittim ama orası değilmiş Perinatoloji G blokta G4 bölümünde gidecek olanların aklında olsun. Giriş yaptırıp barkod veriyolar sonra bölüm hemşiresi gelip barkodunuzu alıyor ve sizi çağırıyor. Benim doktorum Abdullah tütündü. Yaklaşık 40-45 dk sürdü muayene çok nazik ve ilgililerdi ben çok beğendim. Cihazları size doğru olduğu için doktorla birlikte sizde görüyorsunuz. Her organı her detayı anlatıyolar zaten. Muayene sonunda raporu veriyolar ve bi sorun vs varsa bilgilendirme yapıyolar. Bebeğinizin görseli olmuyor malesef elinizde ama ben sağlık problemi falan varmı diye gitmiştim önceliğim oydu. Gidecek olanlara fikir olsun♥️