Eylemmm1655 öncelikle inşallah zamanında ve sağlıklı sekilde kucağına alırsın bebişini🤍 benim de risk vardı, progestan fitil kullandım ve yatarak 35. Haftaya kadar geldim. Şimdi doğsun diye çabalayacağım🤭
Ayakta kalmamaya çalış, aşağı baskı yapmasın🌸 gönlünü ferah tut