yakın zaman içinde doktorun ile görüş bence gebelik şekeri olabilir ama korkma diyet programı ile takibe alıyorlar bir çok gebede hamilelik döneminde gebelik şekeri , tiroit , tansiyon gibi hastalıklar ortaya çıkıyor gebelik tamamlandıktan sonra da geçiyorlar fakat muayenelerini aksatmamalısın