Lvbmy İkinci gebelikte erken hissedilir derlerdi ben hiç hissetmedim henüz. 10 gün önce kontrol de sağlıklıydı ama yolculuk falan yaptım o yüzden endişeliyim. Hissetmemek normal mi? İlk gebelikte 18 haftada hissettim
Asya1122 Lvbmy ben de ilk gebelikte erken hissetmiştim. Bu kez hem geç hem de az hissediyorum plesantam ön duvarda. Yani bebeğinle aranızda bir yastık varmış gibi düşün dedi doktor . Kilo, plesantanın yeri ve bebeğin mizacı bunlar etkili
Lvbmy Asya1122 56 ile hamile kaldım 4 kilo aldım hiç bir doktor plesanta ile ilgili bişey demedi önde veya arkada
Lvbmy Asya1122 işte iyi olduğunu bilmek istiyor insan yoksa her hafta bir bahane bulup doktora gidicem ☺️
Asya1122 Lvbmy o kadar iyi anlıyorum ki. Ben hareketlerini hissetmiyorum dedim diye doktor açıklama yapmıştı. Merak etme desem de merak edersin annelik işte 😃 inşallah çok çok iyidir. Şimdi ben 28+1 im ve çok şükür hareketli korkma değişecek
Esseraa22 @Lvbmy çok normal bu haftalar hatrketleri düzenli olmaz zaten endişelenmeyin sola yatarak dinlendirin kendinizi hareket eder inşallah