Serone  kızlar sizce bugün yumurtlama mı normalde yarın takip uygulamama göre ama rest koyulaştı sanki
Bebegimgeliyor10 Serone canım benimde aynı senin gibi bugün 17.30 da yaptım çok koyu değildi Kasigima ağrı girdi birdaha yaptım c den daha koyu çıktı t Bugünü yarını değerlendiricem 🤣
Ilgaz01 Serone duvarınıza baktim 25 günde bir oluyormus gayet güzel inş oluşur adet günümüz bir bakalim benim 2. Olacak letuyla ilkinde gebe kalmistim
Serone Ilgaz01 bende 2. İçin ilkinde o testten 10 tane yaptım sonra erken hamile oldugumu öğrendim erken öğrenmekmzor oluyor sürekli kan verdim bu sefer adeti beklicem
Ilgaz01 Serone him valla ben erken öğremedim bissuru nöbette kanadım bu kez hedefim erkenden öğrenmek buay inş gebe kalmak d vit yumurta kalitesini artırıyor ondan vermistir