Selam kızlar 38+6 olduk bugün kontrol vardı nst çekilirken sancı çıktı ebe baktı aa doğum çok yakın bugün yarın olur dedi sancın baya var ama ben hissetmiyorum sonra dr yanına indim dr ultrasonla baktı nst baktı evet kasılmaların var ama açılma yok 2 cm daha var dedi sizce ebenin dediği mi olur yoksa daha varmıdır