Miniboy ben yüksek tansiyondan dolayı bir kaç gün hastanede yattım mecburi sezaryen olacağım, Vajinal doğum pek mümkün değil maalesef. Ki onda da kesilme yırtılma ve organın eski haline dönenmemesi mevzusundan korkuyordum zaten. 😔Nasıl atacağım sezaryen korkusunu bilmiyorum. Hastanede kaldığım süreçte o kadar çok doğum oldu ki oradakilerin yerine ben heyecanlandım siz düşünün, kadınlar çok sakin gözüküyordu, şaştım kaldım. Umarım hepimiz sakin olabiliriz, ve umarım doğum şekli ne olursa olsun dediğiniz gibi sağsalim kucağımıza alıp çabucak toparlarız inşallah 🙏🏻🫶🏻