Esnef 31 haftalığım, bebeğim 33-34 ile uyumlu karın ve baş çevresi olarak. Ben ve abim koca kafalı doğmuşuz. Abim 5 kg doğmuş, ben 4 kg üstü doğmuşum 😂 eşimin kafası da epey büyük ailesi göbekli 🤭 ben genetik olduğunu düşünüyorum. Dün doktoruma sıkıntı olur mu diye sordum, hiçbir şey olmaz normal dedi bana. Ben de rahatım, demek ki bebeğim güzel besleniyor 😇