Kızlar ilk çoğumda kanda çıkmıştı biyotidinaz eksikliği çıktı sonra iki defa falan kan alimdi çok şükür deger güzel çıktı bazen oluyor yanlış olabiliyor dedi şuan kixim iki yaşında şükür birsey yok oğlum şuan aynısı dendi topuk kanı için biyotidinaz eksikliği çıktı inşallah ayni seyi dermi oğlum için