Kızlar, doğumum yaklaşıyor ama en çok merak ettiğim şey hangi evrenin daha sancılı olduğu. Bebeğin kanalda ilerlediği mi yoksa çıkış anı mı?
Gerçekten bunu bilmek istiyorum. Yani bebek çıkışa gelene kadar mı daha çok sancı çekiyoruz yoksa doğum gerçekleştiği anda mı? Neler yaşayacağımı bilmek istiyorum 🥹