saglikciaanne bebeğe özel olan şeyleri aldım emzik biberon felan benim kızım var şimdi oğlum olacak mecbur kıyafetler komple değişcek o yüzden onun içinde haziranı bekliyorum yazlıklar çıksın diye temmuzun başında doğurcam çünkü gerisi zaten hep kızımdan var bebek arabası mama sandalyesi küvet müvet herşey hazır 😂 ekstra bi Trendyoldan küçük sallanır beşik aldım kızımı kendi beşiğinde şuan kışın baza alıp bazaya doğanıda beşiğe geçiririm. Evladım çok masrafsız ya 😂