Glhayat_54 istersem 20 kkere sorarım yani sizi ilgilendirir mi bu yazmak zorunda mısın umarım sende böyle bir şeye sahip olmazsın olursan da demek istediğimi çaresizliği anlarsın zaten çok seviyorsunuz yprum yapmayı yazık gerçekten dalga geçiyorsunux resmen bide çare mi arıyorum doktora gitmediğimi nerden biliyorusn ayrıca olanlar varsa o işlemi diye sorıyorum bilip bilmeden kafanıza göte burda yorum yazmak kolay neyse sizin gibiler ilginç insanlarsınız ne diyim size