babygirl02 insülin direnci için ben 4 5 senedir kullanıyorum lakin tek başına zayıflattığını görmedim ama tabiki diyabet için olduğundan dolayı yediklerinize dikkat edip spor yaparsanız zayıflarsınız birde öyle kafanıza göre başlayıp bırakabileceğiniz bir ilaç değil herkeste dozu değişiyor ben çeyrek olarak bir hafta kullanarak başladım her hafta arttırarak devam ettik hamile kaldıktan sonra yine azalta azalta bıraktım birden değil ve ilk bünye alışana kadar mide bulantısı çok fazla oluyor ishalde yan etkileri arasında 😌