Nazemm kızımı 39 doğurdum sezeryanla şimdide oğlumu bekliyorum oda muhtemelen 39 olur valla hamile olduğumdan beri kusma tansiyon koku hassasiyeti uyuma ağrı bilmem ne diyene kadar 30 a geldim keşkem hamileliğin başında uyusakta doğumdan bir hafta önce uyandırılsak dimi 😂😂😂