CoolMamaMode Shnkh iki hafta genelde çok sıkıntı değil diyorlar cinsiyeti erkek se bi de erkekler iri olabilir demişti doktorum iki hafta öndeyken bana .. üç ve daha fazlası belki sıkıntıdır .. makat geliş de 34 35. E kadar değişebilşyormuş belki değişir bizimde :(
cakethesel CoolMamaMode Benim bi arkadasımın bebeği 37. Haftasında baş aşağı döndü.Beniö bebeğimde 28. Haftadan beri baş aşağı şuanki haftamda 37+6 maşallah diyimde nazar deymesin aman😅
Mommywolf Aynı şeyi bende hep merak ediyorum gerçekten 34.haftadayım yarın kontrolüm var inşaallah baş gelişe dönmüştür Amin 🤲 sürekli hareket ve hıçkırıklarını takip edip nerde olduğunu anlamaya çalışıyorum. Bakalım yarın ne diyecek doktorum
CoolMamaMode Mommywolf yaaa inşallah dönmüştür ya insan stres oluyor döndü mü dönecek mi diye .. 37 de bile dönen varmış ama iyice stres olurum heralde 😂
monica50 CoolMamaMode benimki de en başından beri baş geliş duruyor tüm hıçkırıkları kasığımda hissediyorum kafasının olduğu yerde
CoolMamaMode monica50 ya bende kasığımda hissediyorum ama midesinin olduğu yerde hissedilir dedi bazısıda bilemedim