Kur Allah öyle bir mucize yaratmıştı bebeği icerde olması gerektiği gibi yaşatıp gerekli olan herşeyi ama herşeyi vücudunun desteklemesine. bebek için 1 gün bile anne karnında olması çok çok önemli. Bebek disaridayken her ne yaparsan yap icerideki gibi olmaz. Bence sıkıntı yoksa suyunda flan azalma riskli herhangi bir durum 38i doldurmani öneririm en azından 38. Haftanın içinde olması daha iyi bence . Tabi sizin kararınız sağlıcakla kucağınıza alın inşallah