0defne0 Kızlar bugün gebe olduğumu öğrendim 4 gün önce saçımı boyatmıştım ya gözümü çok korkuttular daha doktora da gitmedim aranızda bileniniz vardır diye buraya yazmak istedim hi sıkıntı çıkar mı
buse2507 0defne0 sıkıntı olmaz canım ben ilk gebeliğimde saçlarımı boyatmıştım bir baktım 6 haftalık hamileymişim
buse2507 0defne0 Kürtaj olmak zorunda kaldım kuzum ben, bebeğim düşmedi ama zorunluluk oldu. Ama eğer saçların sarı değilse koyuysa hiç boyatma derim en azından ilk 3 ay önerilmiyor
0defne0 buse2507 ben de ilk bebeğimi mecburen kürtaj oldum saçlarım sarı değil bakır gerekirse 2 ay boyatmam çok geçmiş olsun bu arada sebep neydi