190719 Kızlar bugün kontrolüm vardı iki kere nst ye girdim sancım çıktı 1 cm açıklık var kalın dedi yatış öneririm dedi ama ben kabul etmedim evime geldim yaşayanlar varmı benim gibi aynı hafta olan bebeğim de bir hafta önde galiba karın çevresi büyük dedi
nevaneva 190719 hiç belirtiniz varmıydı acaba bende 37 yim cuma günü çatı muayenesi olcam açıklığım olursa kalcam ya
111anonim111 190719 benim 34. hafta da 2 cm açığım vardı devlet hastnesi yatış önerdi ben istemedim çok erken diye beklemek istedim 37. hafta doktor kontrolümde 7 cm açıklığım vardı😂 yani siz bilirsiniz tabi ama bence beklemek daha iyi tabi doktorunuza da danışın
yarenatlas 190719 hayırlı olsun doğumunuz 🌸 dünkü kontrolde benim de nst de sancım çıktı açıklık 1 cm dedi doktor yatış yapalım dedi ama istemedim eve geldim, açılma için ekstra bir şey yaptınız mı evde nasıl ilerledi süreciniz 37+1 iz biz de
queenanne1 190719 suni sancı mı aldınız kendi sancılarınız mı geldi acaba? geçmiş olsun Allah şifa versin bebişede sizede🌸