Eceeeeemmm kabuklanma olmadı, olmaması lazım diye yazanları görünce çok şaşırdım iki doğumumda da kabuklanma oldu sonucta yara var orada kabuk tutması gayet normal anormal bir durum yok burada. İltihap olayı başıma gelmedi ama pansumana, kuru tutmaya dikkat edin. Duştan sonra falan iyice kurulayın. Eğer göbeğiniz geliyorsa üzerine sürekli kuru tutun çünkü terliyor ve nemli bırakıyor yarayı hep