Kızlar 33 haftayım iki haftadr şeker takibi yapıyodum ama doktor sınır da diye 2 doz akşamları insülin verdi insüline o kadar yabancıyım ki 2 doz ne kadar yapıyor cok mu az mı bilmiyorum ama çevremde herkes insülin yapma hamilelere insülin mi yapılır kafasında ben de korktum bi. Yonden doktorlar bebeğin sağlığını riske atcak birsey yapmaz diye dusunuyorm ama doktor benı endokrinolojıye gonderdı ‘’bizden cıksın ‘’ diye bi cümle kullandı kafasından savdı yanı bu umursamamazlıgı da korkuttu benı sizde insülin kullanan varmı bu haftalarda lütfen yardımcı olun