Nidazzyaaa Sadece ufak tefek şeyler kaldı , onuda hafta bitmeden halletmek istiyorum sizler ne durumdasınız🍂🤎
Kuzucukno2 Nidazzyaaa son 14 kaldı benim de 😅 hastane çantasını daha bitirmedimm onu tamamliycam inşallah
FtmaGlr Nidazzyaaa 36 haftanın içindeyiz doktor zamanından önce gelir çok beklemez dedi 🤭 benim gibi hareketli kızçe ama Son anda evimizde tadilat boya işi çıktı, biter bitmez temizlikçi gelecek onun dışında her şey tamam
umutluanneadayi Nidazzyaaa son 3 🥲 puset örtüsü ve nevresim yıkama kaldı onu da son gün yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum 🙃
Gulsahs 8 gün kaldı kaynanamda kaldığım için odasında ufak tefek şeyler kaldı doğduğu zaman yaparım artık onun haricinde herşeyi hazır 🥹
Nidazzyaaa FtmaGlr Benimde sadece ev ve dısarı işi kaldı inşallah zamanında biter diye umuyorum🤷♀️❤️
Nidazzyaaa Gulsahs İkinci çocuğunuz mu🫶🏻Rahat ediyorsanız ne güzel ya bu benim ikinci gebeliğim bunda evde kalacağım bu sefer rahat edemem diye
umutluanneadayi Nidazzyaaa cuma günü sezeryan olacaz o yüzden perşembe günü yıkayıp ütüleyecem direk toz olmasın diye son güne bıraktım 🙃
Gulsahs Nidazzyaaa ilk gebeliğim rahat edemiyorum evime 10 dk uzaklıktayım ama her an doğururum diye kaynanam tek bırakmıyor mecbur kalıyorum evi temizlemeye gidiyorum sadece
1Anneadayiiii Nidazzyaaa son 3 gün cumartesi kavuşuyoruz oğluşumla 🥹💙 hastane çantamız kalmıştı onu da hallediyorum şu an başka da eksiğimiz yok çok şükür Rabbim hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin inşallah 😍❤️🤲🏻
Sedset Son 9du onu da bitirmek üzereyiz 🥰 mutfak dolabı için bir kaç eksik ya da ev alışverişini tamamlamaya çalışıyorum günlük temizlik yapmaya evi dağıtmamaya çalışıyorum 😂😂