94.74 çıktı sonucum iyi mi sizcee
Anonim000 bence gayet iyi hayırlı olsun
Anonim000 daha 7 .gün canım gayet iyi gününde 300 500 u bulur
Anonim000 hayırlı olsun canım 5.gun embriyosumuydu
Mariam1 teşekkür ederim🙏🏻
Nur5 inaşllah canım ya🙏🏻
Çok güzel değer maşallah benim 49 çıkmıştı. İnşallah sağlıkla 2 katına çikar
Burcu_drn inşallah canım tek temennim olur
yhz sağol canım evet 5. Gün embriyosu 2 tane
Anonim000 çok sevindim Allah bizede nasip etsin bende cuma günü öğreneceğim inşallah
yhz ne zaman transfer oldun canım rabbim herkese nasip etsin bu güzel haverleri
Anonim000 Amin inşallah canım sağol yarın 10.gunum 3.gün embriyosu benim