Edizhr normalde ben özel hastaneye gidiyorum en son 12 Nisan da gittim doktorum bir ay sonra gel dedi yani 12 Mayıs’ta ben bugün farklı bir doktora daha gitmek istedim bebeğim görmek istedim bugün devlet hastanesine gittim ilk defa ve doktorla ultrasona baktığında bacakları bağdaş kurmuş ve kafası ince uzun ama kafana takma sen normal dedi moralimi bozdu ne bu şimdi sabahtan beri düşünüyorum kafayı yemek üzereyim O doktordan geldikten sonra kendi Doktorumu aradım ve olayı anlattım o da bana ben bugüne kadar hiçbir sıkıntı görmedim her şeyi normalde ama içi rahat edecekse 12’sinde olan randevuna yarın gel bugünkü Doktorum var diyor kağıdı da bana getir bakalım dedi