Mavimi ya benim reglim 8gün gecikti normalde bu kadar gecikmezdi ama yumurtlamam ne zaman oldu bilmiyorum yani beklenenden daha geç bi tarihtede yumurtlama olmuş olabilir, cuma sağlık ocağında kan verdim negatif dediler ama sonucumu bilmiyorum. Bugün de hiç regl belirtim olmayınca iyi bir markada bulunca yapayım dedim. Normalde prodoktorda hiç çizgi olmuyor