QueenM77 ben seni anlayabiliyorum bende öyleyim gebelikte biraz daha dikkatli olmak gerekiyor bence. Gitmek içinden gelmiyorsa gitme. Yürümek evet iyi bişey ama saatlerce yürümek iyi değil. Bende gittim 5 saatlik yolada 1,5 saatlik yolada gittim yürüdümde gezdimde ama o zamanlar 17 hafta falandım şimdi bende 23 üm evde bile biraz harekette belim ağrıyor, karnım kasılıyor şuan da gitmem kendimede güvenemiyorum. Burda da okudum geçenlerde 1 saat tempolu yürümüş lekelenmesi gelmiş doktor kendini yormuşsun demiş. Dikkatli olmakta fayda var