Asd92 evet saat 11.25 di,tek başıma girdim kimseyi almıyorlar yanınıza Mustafa bey bi 10-15 dakika baktı ama monitörü ben göremiyodum kendine doğru çevirmişti bende biraz daha yukardaydım siyah zaten renkli değildi,bi sorun olmadığını söyledi çok şükür,15 dakika yürüyüş yapıp tekrar gelmemi söyledi o sırada kan verdim,15 dakika sonra tekrar gittim 5-10 dakika tekrar baktı,verdiğim kan negatif çıktı iyi bişeymiş pozitif çıkarsa iğne olmam gerekşyodu kan uyuşmazlığı ile ilgiliydi sanırım 28. Haftada iğneni ol dedi güzel geçti genel olarak