EliffYade Yarın sezeryan ameliyatım var spinal olcak fakat doktor bana aç veya tok gelme konusunda bişey söylemedi ama genelde ameliyatlarda gece 12 den sonra bişey yenmemesi gerekir ameliyat olanlarda doktorları ne söyledi acaba
bulutunannesi33 EliffYade bana gece 12den snra ıse yeme demıslerdı her ıhtımale krsı genele falan doner dıye
Nevo EliffYade merhaba canım 40 gün önce spinal sezeryan oldum gece 12 ye kadar ye iç dedi sabah 4 GB sahurluk gibi hafif atıştır dedi sonra oruçsun dedi