Nursah2 Kızlar çok kötüyüm. bugün idrarda protein çıkışı var dendi. İlk gebeliğimde de gebelik zehirlenmesinden erken sezeryan olmuştum. Çok korkuyorum. 31+2 haftalığım daha çok küçük. Doktor tansiyon takibi yap dedi. Ama ilk gebeliğimde tansiyonum gene yoktu ama bilmiyorum. Anlamazsam diye korkuyorum. Sizin başınıza geldi mi belirtileriniz nelerdi 😭😭😭😭😭😭
Fatmadmr37 Nursah2 benimde idrarimda protein çıktı. Dün spot idrar testi verdim yine sonucun çıkmasını bekliyorum.
Sevinc44 Nursah2 ben yaşamadım ama bildiğim kadarıyla görme bozuklukları, mide bulantısı ve kusma, elde yüzde aniden ödem oluşumu ve en onemlisi zaten yüksek tansiyon, protein kaçağı. Şimdiden çok geçmiş olsun
Demet_yldz Nursah2 ilaç verildi mi stres yapmamaya çalısın bende ilk gebeliğimde tansiyon yüksekti hep ama tansiyon ilacıda iyi gelmedi bana ne olduğunu bilemediler sakin kalarak dinlenerek bol su içerek ve süt ve süt ürünleri içerek geçirdim şimdi yine aynı seyler dendi ama bu sefer sebebini öğrendik detaylıda ilkindede detaylıya girdim ama. Doktor bilemedi sanırım iki damardada çentik varmıs kan sulandırıcı kullanıyorum buna ragmen yükselebilirmişte benimde haftam sizinle aynı rabbim sağlıkla kolaylıkla afiyetle kucagımıza almayı nasip etsin canım sen takibini yap tansiyonun
morkaranfil Haftadayım benim de idrarımda protein pozitif çıktı bebeğin suyu da azalmaya başlamış ben de çok tedirginim tansiyonum yüksek değil
Fatmadmr37 Nursah2 proteine bakılması için daha kapsamlı bir tahlil gibi bir şeymiş doktorum benim anlamam için böyle dedi. Umarım temiz gelir bakalım 3 4 günde anca çıkıyormuş sonucu. Çok şükür tansiyonum yok. Tek başına pozitif olması suanlik bir sorun oluşturmaz dedi.
Nursah2 55Ozge55 gebelik zehirlenmesi belirtisi mi yüksek tansiyon başlı başına sıkıntı diye biliyorum siz nasıl bir süre takibi yapıyorsunuz?
Sevinc44 Nursah2 bilemiyorum belki vücut ufak bir sinyal veriyordur. Diğerleri de yavaş yavaş ortaya çıkar
Nursah2 Demet_yldz Amin canım şuan ikinci sonuç çıkana kadar öyle yapacağım umarım sağ sağlım alırız kucağımıza
Nursah2 Fatmadmr37 anladım benden istemediler öyle birşey sonucuma göre sorarım olmadı doktora bunu da
nisaakb Nursah2 tansiyon olmadığı halde mi yaşadınız gebelik zehirlenmesi bende de protein var dedi 27+6 haftadayım daha 🥹😢😢 belirtileri neler nasıl anladınız nasıl erken doğum oldu
Nursah2 nisaakb ilkinde anlamadım ki canım sadece çok şişmeye başladım ama herkes ödem normal dedi ilk. Tansiyonum hiç yükselmedi. Ama en son bir gece de 5 kilo alıyordum. İdrara çıkmakta zorlanıyordum. Hastaneye gidince acil sezeryan dediler tansiyon hakkında yine birşey demediler bana. Oyüzden bunda da tansiyon yükselmeden zehirlenir miyim diye korkuyorum