Ay bacım bende 39+2 yim 3 cm açıklık var bugün çatı oldum doktor ağır bir şekilde yaptı uyaran vermek adına, çok dil döktü suni veriyim hemen doğurtayım seni diye bende sancımı beklemek istedim eli kulağında gibi adet ağrısı gibi bel ağrım var çok hafif ama doktor şaşırdı bu kadar açılamaya gelene kadar nasıl hissetmedin diye maşallah. Bende yarın sabaha kadar bekleyip yarın sabah kendi sancım gelmezse suni ile yatış yapacağım inşallah hızlıca bir doğum olur ikimizde aynı şeyleri yaşamışız 😍