Kızlar benim ilk gebeliğimdi. 39+4 e kadar hiç bir sancım yoktu. Kontrollere gidiyordum ve doktorlar 1-2 cm açıklık var istersen yatırabiliriz dediler, ben suni sancıya karşı çok ön yargılıydım ve almak istemediğim için yatmayıp kendi sancımı beklemek istedim ve yatmadım. Rutin kontrolden eve geldikten sonra ince ince ağrı-sancım vardı fakat yordunluktandır diye pek önemsemedim. Sabah uyandım tekrar vücudumu dinledim ara ara sancılarım oluyordu ama doğum sancısının nasıl birşey olduğunu bilmediğim için normaldir diye düşündüm. Ogün bütün işlerimi yaptım çarşıya pazara gittim alışveriş yaptım. Saat 16:00 gibi sağlık ocağındaki hemşiremi aradım ve mümkünse sağlık ocağına gelip kalp atılını dinlemek istediğimi söyleyip gittim. Kalp atışı vs herşey normaldi hemşireyle istişare yaptık ve bana doğum sancısı olduğunu söyledi, dayanılmayacak bir sancı değildi (benim regl ağrılarım çok sancılı olur ben onun gibi bir sancı bekliyordum) saat 18.00a kadar evde bekledim yemeğimi tatlımı yedim sancılar artık 4-5 dk da bir gelip 30 -40 saniye sürüyordu. Hastane biraz uzak olduğu için (yaklaşık 1 saat kadar) artık hastaneye gitme vakti diye düşündüm. Yakın olsaydı eğer daha evde bekleyebilirdim ama bebeğimi riske atmak istemedim. Ve olduğum ilçede Balıkesir Atatürk Şehir hastanesinden acilden giriş yaptım kontolde 5 cm açıklık olduğu söylendi ve yatış yapıldı. Aradan geçen zaman içerisinde doğum katına saat 8de yatışım yapıldı. Ağrılarım hala devam ediyordu ve açılmam 6 cmr gelmişti. Acildeki nöbetçi doktor suni sancı verelim 2-3 saat doğur diyene kadar kendi sancımı beklemek istemiştim ama benim için 2-3 saat çok az bir rakamdı o yüzden kabul ettim. Ve 9 gibi suni sancı verdiler. Saat 22.30 a kadar suni sancıda çok normaldi dayanılmayacak bir sancı değildi. Fakat doğumdan önce gelen son 3 sancı gerçektende zordu. Sancılar bi gelip gidiyordu dinlenebiliyordum. Son suni sancıda artık yatağa yatmam gerektiği söylendi ve kontrol edildi açıklık tamamdı doğum vakti gelmişti. Hastanedeki tüm doktorunda ebelerine kadar hepsi muhteşemdi. Hepsinden Allah razı olsun ne bir kötü davranıl ne bir azarlama. Tamamen bana odaklıydılar. Ve saat 23 te doğum gerçekleşti. Hiç bu kadar yolunda gideceğini düşünmemiştim. Bebeğimi gördüğüm an tüm ağrılarım zaten geçmişti. Umarım hepiniz benden çok daha kolay bir doğum geçirirsiniz:)