Aktunayaz Adetime 4 gün kala beta 0,56 çıktı sizce var mıdır hamilelik ? Geç döllenme mi acaba ? Belirtiler de sadece göğüs hassasiyeti
Mavimi Aktunayaz malesef bu değer hamilelik yok demektir isterseniz adetinizin geçmesini bekleyin sonra kan verin ☺️
myangelson Aktunayaz normalde 5 in altı negatiftir ama siz biraz geçtikten sonra tekrar kan verin gebelik varsa eğer zaten yükselmiş değer görürsünüz
Sevda_kygszz Aktunayaz bence hamilelik yok 2 gunde bir beta yukselir suphen varsa tekrar kan verebilirsjn ben beta 5 ile ogrenmistim suan 29 haftalik hamileyim
ppmerlina Aktunayaz bazen adete az kala da silik çizgi çıkıyor veya test sorunlu oluyor kaç kere başıma geldi 😞 bu sonuca göre maalesef negatif
myangelson Aktunayaz adet günü verebilirsiniz kan vermenizin üzerinden 4 gün geçmiş olacak ya da boşuna kendimi deldirmek istemiyorim derseniz bir kaç gün daha bekleyin 😅