Sanal_koala00 Kızlar adetime 6 gün var az önce erken gebelik testi yaptım tek çizgi , yanılma payı var mıdır?
Mizginnnmehmet Sanal_koala00 benim gebelik lerim de silik çizgi çıkıyor yani hamilelik vardır kan vermeniz de fayda var kesinlikleştirmek için💕
LLavinya Sanal_koala00 ben adete iki gün kala yaptım negatifti günüm geçince üç gün sonra yaptım çat diye çok net pozitif çıktı geç döllenme olunca bazen çıkmıyor sanırım günün geçmesini bekleyin bence
-mavim- Sanal_koala00 adetime 5 gün varken yapmıştım çıkmamıştı 1 gün varken yaptığımda çıktı. Bekleyin biraz daha bakalım☺️
Mizginnnmehmet Sanal_koala00 o zaman gebelik yoktur adete 2 3 gün kala bile yaparken silik çizgi çıkardı
Westmoreland Sanal_koala00 geç döllenme olabilir bence adeti bekleyin çok erken yaparsanız negatif çıkabilir
Eslem2112 Sanal_koala00 -mavim- Kitlik_irm LLavinya Westmoreland Eslem2112 Kızlar ablamın testi yorumlarmısınız 😘❣️
-mavim- Eslem2112 çizgi bariz var ama dağılmış şekilde. Bence tekrarlasın daha net olur. Test bozuk değilse baya hamile görünüyor☺️
LLavinya Eslem2112 hemen böyle olduysa var gibi duruyor ama idrar fazla gelince de dağılıyor sanırım bir rahat yapsın ama bence pozitif 😍