Bebeğimle emerken savaşıyoruz resmen emmek istiyor ama memenin ucunu tutana kadar savaş halindeyiz ve emerken de çok husuzrsuz hırslı hırslı emiyor sürekli ucunu kaçırıp ağlamaya başlıyor kendini geri atıyor tekrar tutana kadar ağlama krizine giriyor eli ayağı durmuyor var mı böyle olan yada nasıl bir çözüm yolu bulabilirim sakın bir şekilde emmesi için