mardine474 Adetim 10 gün geçti evde testi yaptım ama hala doktora gitmekten korkuyorum şimdi erken dıye bişey görünmez benim kafam karışır bu sefer tekrar git gel yapmak istemiyorum ama Sabırsızlanıyorum da ne yapacağımı bilmiyorum
Helink mardine474 kese olusumu tahliller ve takviyeler için gitmelisin bence çokta geciktirmeyin derim
DogaLina_ mardine474 once kan vericeksiniz zaten keseden once orda gozukucek sonra kese bebek kontrolu
Glhayat_54 mardine474 git gel yorucu olabilir ama olası bi durumda olablr mesela ben mol gebelik gecirdim kafama göre gec gitseydim muane olmaya haberim olmayacaktı haftam gecincede riskli olacaktı acil kürtaja alınmştım bekletmem gereken bi durum yasadım.O yüzden ilac içinde olası bi durum içinde her zamn erken gitmek önemli kalp atışını duyana kadar git gel yoracak belki ama dediğim gibi ihmale gelmez.
cereNehir_02 mardine474 gidip kan vermelisiniz zaten testiniz de pozitifse ultrason için erken ama kanda çıkar
mardine474 Glhayat_54 haklı olabılırsın aslında bende gıtmek istıyom bence randevu alsam ıyı olur. Cok gecmıs olsun nasıl bır gebelık gecırdın mon