Kukoss :) Tup bebek transferimin 14. Gunu pozitifi aldik sukur, kese gormeye en erken ne zaman gittiniz arkadaslar, tup bebek oldugu icin son adet tarihimden bu gune 4 hafta 2 gun sayiliyor hamileligim
koza08 Kukoss hayırlı olsun. Genelde son adet tarihine göre hesaplanıyor. Ben iki kez transfer oldum. İkisinde de tam 5+0 da gittim keseyi görmeye. Vajinal muayene ile görünüyor. ☺️
Bussraanurrr Kukoss bu arada sizde burun tıkanıklığı falan var mı ben çok zorlanıyorum özellikle geceleri uyutmuyor 2 tane yastıkla uyuyamadım napıcam bilmiyorum
Yektek22 Kukoss sizinle aramızda bir gün var 23 nisan benimde transfer. Ben yarın gidicem kese için. Tüp bebek doktoru tek sefer bakacağı için kese ve kalp atışı için pozitiften sonra 20 gün sonra çağırdı ben keseyi görmek için başka özele gidicem yarın
Bussraanurrr Selam bende tüp bebek transferi oldum 5. Haftadayız keseyi görmeye cuma gidicez hayırlı olsun çok sevindim sizin adınıza 🥹
Kukoss Bussraanurrr sizinde tup bebek hesabina gore 1 ayi gecmis 1,5 aylik bi hamilelik gibi sayiliyor degil mi :)
Bussraanurrr Galiba bende tam bilmiyorum nasıl hesaplandığını ilk gebeliğim benim 4. Tüp bebek denememde tuttu şükürler olsun cuma günü kontrole gittiğimde net öğrenmiş olurum 🥰 sağlıkla alalım inşallah kucağımıza 🫶🏻
Azmiebru Canım bende tüp Bebek tedavisiyle hamile kaldım 5+5 ken gittim alttan muayeneyle keseyi gördü hayırlı olsun buarada çok sevindim 🙆🏼♀️
Kukoss Azmiebru son adet tarihine gore 5+5 dediniz degil mi :)) ozaman benimde az kalmis oluyo bi haftam kalmis gibi suan
Gizli_33 Bende tüp bebekle hamileyim şuan 5+5 deyim daha henüz gitmedim doktora alttan muayene olmak istemediğim için pazartesi günü gideceğim insallah sağlıkla alırız kucağımıza 🤲
koza08 Kukoss bir zararı olsa doktorlar zaten vajinal bakmaz. Tedirgin olmayın hiç. Benim 5+6 da yoğun kanamam oldu parça düştü hatta. Doktora gittiğimde yine vajinal muayene oldu. 4.aya kadar o şekilde muayene olanlar var.
Durutoprak Ben de tüp bebek hamilesiyim. Son reglye göre hesapladığımda 5+2 de keseyi gördük karından. Karından göremeseydik vajinal bakılacaktı ama gerek kalmadı.
S-nur1 Ben kan sonucundan 2 hafta sonra gittim hem bebek hem kalp atışı görmüştük şimdi 13.haftamıza giricez 🎀
Kukoss S-nur1 benim doktorumda kan testinden 15 gun sonraya cagirdi garanti olsun diye verdikleri kagitta oyle yaziyo herkese oyle yapiyolarmis