Tgt Kızlar merhaba galiba bu hastalıktayım sürekli idrara çıkıyorum bıktım artık gece gündüz fark yok hamile değilkende bekarkende böyleydim hamilelikte bunun tedavisi olur mu bilginiz var mı acaba
Sengulkrgz Tgt bol su baska tedavisi yok hamileyken... ha birde bir toz veriyor suya katip iciyorsun bana doktor vermisti ama pek faydasini gormedim ben bol su icerek attim...
Mz93 Tbiki gebelikte kullanılabilen bir tane etken maddesi fosfomisin diye antibiyotik var. Ama tbi doktor önerisi olmadan kullanılmaz. Hastaneye git cnm idrar tetkiki sonucunda enfeksiyon şiddetliyse doktorun verir zaten. Ama eğer şiddetli değilse bol su içmeyi dene.. Normalde gebelikte zaten sık sık idrar gelir ama bekarlikta da varsa Buy uk ihtimal idrar yolu enfeksiyonuna yatkınsın dmekki..
Tgt Mz93 bende öyle düşünüyorum enfeksiyon diye gitmeli miyim tedavi edilir mi yoksa beklemeli miyim diye bilemedim sormak istedim