Biraz geç oldu buraya yazmak için ama sonunda yazıyorum. Ben normalde de aktif fitness yapan biriydim. Hamileliğimin başında kanamalarım olduğu için doktorum 4 aydan sonra devam etmeme izin verdi. Yaklaşık 37 haftaya kadar devam ettim. En baştan beri normal doğum istiyordum. Çünkü kesilmekten aşırı korkuyordum. Artık 37de iyice ağırlaşınca halim kalmadı pek spor yapmaya. Bu arada 37ci haftada 2 cm açıklığım vardı. Neyse 40 haftaya geldik bende gelen giden yok tek bir sancım yok. Sanki hiç doğurmayacak gibiyim. Doktora gittik kontrole en fazla 1 hafta daha bekleyebileceğimizi söyledi. 40+2de uzun bir yürüyüşe çıktım ama hızlı hızlı yürüdüm. Eve geldikten bir kaç saat sonra akıntı gibi su gibi birşeyler gelmeye başladı ne olduğunu anlayamadım sonra o sıvı pembeye dönüştü doktoruma yazdım herşey yolunda dedi. O gece saat 2de sancı girmeye başladı. Çok düzensiz 10-15 dk bir bazen 5 dk bir bazen dakikada 1. O gece uyumadan sabahı ettim 8de eşimi kaldırdım doktora gittik. Nst’de sancım çıkmıyordu ama ben sabaha kadar uyuyamamıştım. Doktorum olabilir böyle bazen dedi öğleye kadar sahilde yürü geri gel dedi. Yürüdüm ama artık sancılar adım attırmayacak kadar çoğaldı. Tekrar gittim 4 cm açıklığım vardı ve doktor yatış verdi. Akşam 6 gibi doktorum istersem suni sancı vereceğini istersem suyumu patlatacağını söyledi. Bu arada açıklığım 5cm civarıydı. Ben biraz daha beklemek istedim. Saat 22.00a kadar yaklaşık bekledim ama bir önceki gece de uyumadığım için suni sancı almak istemedim. Suyumu patlattı doktor ve asıl sancılar başladı. Gece saat 23.50 gibi tam açıklığa ulaşmıştım. Aniden ıkınma hissim geliyordu istemsiz. 00.00 civarı doğumhaneye gittik ve 3cü ıkınmada kızım kucağımdaydı. 10 dakikada doğdu. Allah kimsenin kucağını bebeksiz bırakmasın. İnşallah bütün annelerin doğumu en kolayından olsun 🫶