Anneler merhaba,
2yas 3 aylik oglum var. Anlamasi konusmasi yerinde. Ama cis kaka yapmiyor. Bezine kaka yaptiginda bile rahatsiz olmuyor yikatmiyor cikarmak istemiyor kirli kalsin diyor. Yikiyoruz bu seferde bez takmak istemiyor dort dolaniyor evde. Ama ne lazimliga nede tuvalete yapmiyor. Nasil bir yol izlemeliyim?