Pelinytm bende de oldu, bebeğin kendisinin olmadığı için sizinkini kullanıyor, ilaç dozu ayarlamasıyla düzeliyor merak etmeyin ama endokrinoloji doktorunuza mutlaka değerleri gösterin ki ilaç ayarlaması yapsın bu çok önemli. benim birer hafta arayla tsh’ım x2 katlanarak 16 ya ulaşmıştı. İlaç dozunu ayarlayarak kontrol altına alabildik değerleri. Şu anda 0.2 lerde geziyorum :)
Bir de evet sağlık ocağında vermeyin, ben de özel laba gitmeye başladım tahlil için değerler çok fark ediyor. Mümkünse takip için hep aynı yerde kan testi yaptırmaya gayret edin